3 proste zasady jak ułatwić i przyspieszyć odchudzanie

3 proste zasady jak ułatwić i przyspieszyć odchudzanie

Istnieje wiele sposobów na zrzucenie wagi - niestety większość diet pozostawia nas głodnych i niezadowolonych. Jeśli nie masz wytrwałości, wkrótce będziesz głodny i zrzucisz swoje plany odchudzania. Na szczęście dietę niskowęglowodanową, która obiecuje pozwolić funtom spaść - w zaledwie 3 krokach i zdrowo.

Nasza odchudzająca dieta

  • znacznie zmniejszyć apetyt
  • zmniejsz swoją wagę, nie będąc głodnym,
  • zwiększyć swój metabolizm.

Wszystko, co musisz zrobić, aby szybko schudnąć, to przestrzegać poniższych trzech zasad.

Zasada 1: Jedz mniej cukru i skrobi

Najważniejsze jest, aby spożywać mniej cukru i skrobi (węglowodanów). Żywność z tymi składnikami ma duży wpływ na budżet insuliny. Hormon insuliny jest największym magazynem tłuszczu w naszym ciele. Kiedy więc obniżamy poziom insuliny przy niskiej diecie węglowodanów, tłuszcz ma więcej czasu na wydostanie się z odłożonych zapasów, a organizm zaczyna spalać właśnie tłuszcze zamiast węglowodanów.

Inną zaletą niskiego poziomu insuliny jest to, że nerki wypłukują nadmiar sodu i wody z organizmu, zmniejszając wzdęcia i zatrzymywanie wody. Jeśli zastosujesz się do tej porady, możesz stracić do pięciu kilogramów tłuszczu i wody w ciągu tygodnia - czasami nawet więcej! Według badań kobiety, które spożywały dietę niskowęglowodanową, nie jadły, dopóki nie poczuły się naprawdę głodne, podczas gdy osoby stosujące dietę niskotłuszczową były ograniczone kalorycznie i często głodne. Dlatego eliminuj węglowodany, obniżaj poziom insuliny, a automatycznie zaczniesz jeść mniej. Spalanie tłuszczu przychodzi samo dając świetny efekt odchudzający!

Wniosek: spożywanie mniejszej ilości cukru i węglowodanów obniży poziom insuliny i zmniejszy apetyt, dzięki czemu stracisz wagę bez głodu.

Zasada 2: Zjedz więcej protein, tłuszczu i warzyw

Wszystkie posiłki powinny zawierać co najmniej jedno źródło białka i tłuszczu i powinny być podawane z warzywami o niskiej zawartości węglowodanów. Jeśli zastosujesz się do tej zasady, automatycznie zjesz zalecaną ilość węglowodanów - 20 do 50 gramów dziennie.

Żywność wysokobiałkowa:

  • Mięso: wołowina, kurczak, wieprzowina, jagnięcina, bekon itp.
  • Ryby i owoce morza: łosoś, pstrąg, krewetki, homary itp.
  • Jajka: najlepiej wzbogacone w kwasy tłuszczowe omega-3 lub jajka z chowu wolnowybiegowego

Dieta wysokobiałkowa może także pomóc Ci myśleć o jedzeniu nawet o 60 procent mniej, zmniejszyć apetyt na przekąskę o północy i nasycić Cię na tyle, aby automatycznie jeść 400 kalorii dziennie mniej. Jeśli chodzi o skuteczne odchudzanie, to białko jest królem składników odżywczych!

Najlepsze warzywa o niskiej zawartości węglowodanów:

  • brokuły
  • kalafior
  • szpinak
  • (Zielony) Węgiel
  • brukselka
  • boćwina
  • sałatka
  • ogórek
  • seler

Warzywa te możesz jeść tyle, ile chcesz bez poczucia winy. Ponieważ bez względu na to, ile jesz, nigdy nie będziesz spożywał więcej niż 20-50 gramów węglowodanów dziennie. Dieta oparta na mięsie i warzywach zawiera cenny błonnik, witaminy i minerały potrzebne nie tylko do odchudzania ale także do zdrowego życia. Jedz dwa do trzech razy dziennie. Jeśli nadal jesteś głodny wieczorem, zjedz czwarty posiłek.

Najlepsze źródła tłuszczu:

  • oliwa z oliwek
  • olej kokosowy
  • olej z awokado
  • masło
  • smalec

Najlepszym tłuszczem do gotowania jest olej kokosowy. Jest bogaty w tłuszcze zwane średniołańcuchowymi triglicerydami (MCT). Te tłuszcze są zdrowsze niż inne i mogą poprawić twój metabolizm.

Nie bój się używać tych tłuszczów tylko dlatego, że są tłuszczami. Nigdy nie należy wykonywać diety o niskiej zawartości węglowodanów i niskiej zawartości tłuszczu w tym samym czasie. Ponieważ może to sprawić, że poczujesz się źle, a to na pewno Twojemu odchudzaniu nie wyjdzie na dobre. Co więcej, nie ma powodu, aby unikać tych zdrowych tłuszczów, ponieważ badania pokazują, że tłuszcze nasycone - wbrew powszechnemu przekonaniu - nie zwiększają ryzyka chorób serca.

Wniosek: Każdy posiłek powinien składać się ze źródła białka, źródła tłuszczu i warzyw o niskiej zawartości węglowodanów. To automatycznie przeniesie Cię do docelowej 20-50 gramów obszaru węglowodanów, co obniży poziom insuliny.

Reguła 3: Uprawiaj sport trzy razy w tygodniu

Nie musisz koniecznie ćwiczyć, aby schudnąć z tym planem żywieniowym, ale oczywiście ćwiczenia pomagają twojemu ciału stracić tłuszcz i pozostać niezłomnym. Najlepiej uprawiać sport od trzech do czterech razy w tygodniu. Jeśli idziesz na siłownię (lub chcesz iść), połączenie sumiennej rozgrzewki, treningu siłowego i ćwiczeń rozciągających jest idealne.  Ci, którzy ćwiczą z ciężarami spalają kalorie i utrzymują metabolizm, co z kolei pomaga schudnąć. Badania wykazały, że można nawet budować mięśnie, tracąc dużo tkanki tłuszczowej. Jeśli nie jesteś "maniakiem siłowni", możesz również wykonywać treningi cardio i dbać o kondycję podczas pływania, biegania lub chodzenia.

Wniosek: Zrób najlepszy trening siłowy. Jeśli to nie twoja rzecz, możesz także ćwiczyć cardio.

Opcjonalnie: Uwzględnij w diecie dzień łakomczucha

Jeśli chcesz, możesz w swojej diecie mieć dzień łakomczucha - czyli dzień w tygodniu, gdzie zjesz trochę więcej węglowodanów. najlepiej jeśli będzie to w weekend 🙂 Ważne jest, aby nie przesadzić w tym dniu, ale sięgnąć po zdrowe węglowodany, które można znaleźć na przykład w ryżu, komosy ryżowej, ziemniakach i owocach. Poza tym Twój Dzień łakomczucha nie powinien być tygodniem łakomczucha - w przeciwnym razie nie zobaczysz żadnych wyników swojego odchudzania.

Oczywiście, nie musisz wprowadzać takiego dnia, jednak zwiększone spożycie węglowodanów może mieć pozytywny wpływ, ponieważ w ten sposób stymulowane są hormony spalające tłuszcz. Więc nie martw się, jeśli po dniu łakomczucha poczujesz się trochę cięższy - będzie to spowodowane w większości przez wodę, którą stracisz w następnych dniach.

Wniosek: jedzenie zwiększonej ilości węglowodanów jeden dzień w tygodniu jest absolutnie w porządku.

Czy muszę liczyć kalorie i białka?

Odpowiedź jest prosta: nie. Dopóki konsumujesz małe ilości węglowodanów i jesz dużo białka, tłuszczu i warzyw, nie musisz zwracać uwagi na określoną liczbę kalorii. Oczywiście, jeśli jest to dla ciebie ważne, wciąż możesz policzyć, ile kalorii spożywasz. Istnieją specjalne aplikacje, które pomogą ci policzyć. Celem tej diety jest spożywanie mniej niż 20-50 gramów węglowodanów dziennie. Pozostałe kalorie składają się z białek i zdrowego tłuszczu.

Wniosek: ta metoda nie wymaga liczenia kalorii. Jednak, aby osiągnąć sukces, ważne jest, aby jeść nie więcej niż 20-50 gramów węglowodanów dziennie.

Ile stracę na tej diecie odchudzającej?

Jeśli zastosujesz się do wszystkich trzech zasad, w pierwszym tygodniu możesz stracić do pięciu kilogramów. Potem stracisz wagę w sposób ciągły. Ponieważ każde ciało reaguje inaczej na zmianę diety, liczby te mają tylko charakter orientacyjny. Każdy po prostu chudnie inaczej. Jeśli jest to Twoja pierwsza dieta, szybko zobaczysz wyniki. Ponadto ludzie, którzy ważą więcej, tracą szybciej i mają większą wagę. Być może w pierwszych dniach poczujesz się trochę dziwnie. Twoje ciało zużyło większość swoich węglowodanów do przetwarzania życia. Więc może trochę potrwać, aby przyzwyczaić się teraz do spalania tłuszczu.

Na początku tej konwersji może dojść do "gorączki o niskiej zawartości węglowodanów", która zwykle zanika po kilku dniach. Gdy tylko twoje ciało przyzwyczai się do nowych okoliczności, szybko poczujesz się znacznie lepiej. Będziesz pozytywny i energiczny. W tym momencie jesteś oficjalnie prawdziwym ninją odchudzania.

Oprócz utraty wagi dieta o niskiej zawartości węglowodanów może przynieść Ci wiele dodatkowych korzyści:

  • Zmniejsza to poziom cukru we krwi.
  • Obniża poziom cholesterolu, jednocześnie zwiększając "dobry" poziom cholesterolu.
  • Twoje ciśnienie krwi znacznie się poprawi.
  • A co najlepsze: diety niskowęglowodanowe są łatwiejsze do utrzymania niż diety niskotłuszczowe!

Wniosek: Jeśli przestrzegasz zasad, twoje szanse na utratę dużej wagi są bardzo dobre. Ile można schudnąć zależy od konkretnego organizmu. Ponadto ta dieta o niskiej zawartości węglowodanów może mieć również pozytywny wpływ na ogólny stan zdrowia.

Nie musisz głodować, aby schudnąć.  Jeśli masz problemy ze zdrowiem lub zażywasz leki, powinieneś porozmawiać z lekarzem przed rozpoczęciem diety.

Poprzez redukcję węglowodanów i obniżenie poziomu insuliny zmienia się również równowaga hormonalna, dosłownie "zanikając" w ciele i mózgu.To drastycznie zmniejsza twój głód i apetyt, a nie możesz zepsuć diety. W ten sposób można stracić dwa do trzech razy więcej niż w przypadku klasycznych diet.

Kolejną korzyścią płynącą z tej diety - zwłaszcza dla niecierpliwych - jest to, że początkowa utrata wody może już mieć znaczny wpływ na skalę.

10 wskazówek, aby schudnąć szybciej i łatwiej

Te wskazówki i porady sprawią, że odchudzanie stanie się jeszcze łatwiejsze.

  1. Zjedz śniadanie o wysokiej zawartości białka. W rezultacie Twój apetyt zostanie zaspokojony, a Ty będziesz miał mniej ochoty na jedzenie w ciągu dnia, co z kolei zmniejszy spożycie kalorii.
  2. Unikaj słodkich napojów i soków owocowych. Te napoje są prawdziwymi bombami kalorycznymi.
  3. Pij wodę przed posiłkami. Jeśli wypijesz szklankę wody na pół godziny przed jedzeniem, możesz zwiększyć utratę wagi aż o 44 procent w ciągu trzech miesięcy!
  4. Zdecyduj się na żywność wymienną. Istnieje wiele produktów spożywczych, które zwiększają utratę tłuszczu. Na tej liście można zobaczyć, ile węglowodanów znajduje się w żywności.
  5. Jedz rozpuszczalne błonnik. Badania pokazują, że mogą zmniejszyć tłuszcz - szczególnie paskudny bekon z brzucha! Pomocne mogą być także suplementy diety.
  6. Pij kawę lub herbatę. Oba napoje są dozwolone podczas tego harmonogramu odchudzania. W rzeczywistości kofeina może pomóc zwiększyć twój metabolizm aż o jedenaście procent.
  7. Atak na całą żywność. Nieprzetworzona żywność jest o wiele zdrowsza, pełniejsza i chroni przed przejadaniem się.
  8. Jedz wolniej. Jeśli jesz szybko, na dłuższą metę uzyskasz większą wagę. Jedzenie powoli przyśpiesza uczucie sytości i stymuluje hormony spalające tłuszcz.
  9. Użyj małych płytek. Niektóre badania potwierdziły, że ludzie spożywający posiłki z małych płytek uzyskują pełniejsze tempo. Brzmi dziwnie, ale powinno działać!
  10. Uważaj na spokojny sen. Deprywacja snu jest jedną z najczęstszych przyczyn przyrostu masy ciała. Dlatego zawsze staraj się spać na tyle, aby dać Twojemu ciału czas na regenerację.

Wniosek: Najważniejszą rzeczą jest trzymanie się trzech zasad. Jeśli chcesz przyspieszyć proces odchudzania, możesz również spróbować wdrożyć te 10 wskazówek.

Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek i trzech podstawowych zasad, możesz delektować się pysznym jedzeniem, dopóki nie będziesz pełny i nie stracisz na wadze. Brzmi jak dobry interes, prawda?

 

Tabletki na odchudzanie

Skuteczne odchudzanie połączone z oczyszczaniem organizmu może być jeszcze szybsze, jeżeli będzie wspomagane przez właściwe tabletki na odchudzanie - suplementy diety, ktore z jednej strony blokują wchłanianie tłuszczy oraz węglowodanów i ograniczają apetyt a z drigiej przyspiezają spalanie tłuszczu. Zachęcamy do zapoznania się z profesjonalnym rankingiem tabletek odchudzających w serwisie ZWALCZ-CELLULIT.com. Przekonaj się, że odchudzanie nie musi być uciążliwe, a efekty mogą być widoczne szybciej niż myślisz. Powodzenia!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *